Ejendomsservice​

“Vores kvalitet sikres gennem ensartethed, nøjagtighed og opfølgning”​

Vores kundepolitik

Kunden er den mest betydningsfulde person hos Full Service 2000, uanset om der er tale om et personligt besøg, et brev, mail eller en telefonopringning.

En kunde er ikke afhængig af os - Vi er afhængige af kunden.

En kunde forstyrrer os ikke i arbejdet - kunden er grunden til at vi arbejder.

Vi gør ikke kunden en tjeneste ved at betjene ham - Det er kunden, som gør os en tjeneste ved at komme til os med sine ønsker.

En kunde er ikke fremmed i forhold til Full Service 2000

- Kunden er en del af os.​

Hvem er Full Service 2000?

Full Service 2000, er etableret under Ro’s Bolig, der har eksisteret i mere end 17 år.

Vi leverer totalløsninger inden for ejendomsservice og rengøring i form af bl.a. trapperengøring,

daglig rengøring, vinduespolering, måtteservice, tæpperens, opskuring af gulve og gardinrens, ligesom vi kan tilbyde, hovedrengøring, og rengøring efter håndværkere. Ydermere kan vi påtage os levering af toiletartikler, dispensere til papirvarer og til sæbe.​

Hvorfor vælge Full Service 2000?

Service og rengøring er en tillidssag. Det handler om kvalitet kontra pris – men det handler

også om ensartethed, stabilitet og langvarige kunde – leverandør relationer.

Ensartethed skabes gennem langvarige ansættelsesforhold, hvilket for vore medarbejdere giver gode ansættelses- og tilhørsforhold til Full Service 2000. Gennem tæt ledelseskontakt, har vi opnået et lavt sygefravær, der er lavt for branchen, og til KUNDENS fordel.

Kundens sikkerhed, leveringssikkerhed og uniformering

Ved ferie eller sygdom vil der altid være garanti for, at pladsen fungerer optimalt. Ved serviceassistentens sygdom eller ferie meldes dette til den ansvarlige servicekonsulent. Ved ferie vil kunden i god tid blive informeret om, hvem der overtager arbejdet i perioden, og i videst muligt omfang vil kontaktpersonen blive præsenteret for afløseren, inden ferien påbegyndes. 

Ved sygdom vil servicekonsulenten sørge for opstarten sammen med en vikar, og viser det sig nødvendigt vil servicekonsulenten blive sammen med vikaren hele den første dag, således at kunden ikke kan se på driften af ydelsen, at der er en vikar. Det vil således aldrig blive kundens problem, når det faste personale har ferie eller af anden årsag er fraværende.

Ydermere bærer vores ansatte altid ID kort og vil altid møde op iklædt letgenkendelige arbejdsuniform. Vi kan samtidig garantere en ren straffeattest, arbejds- og opholdstilladelse hos alle vores ansatte.

Vi vil gøre alt hvad der står i vor magt for, at vore kunder kan få opfyldt deres ønsker omkring udførelsen af service og rengøringsopgaven.​

“Vi har sparet mange andre for omkostninger, med bedre kvalitet. Det kan vi sikkert også gøre for dig”

Full Service 2000 - Totalløsning

Det er praktisk for kunderne at have al service samlet ét sted - derfor kan vi tilbyde totalløsninger. Vi dækker hele service og rengøringsområdet, hvilket betyder, at vi kan tilbyde vores kunder at varetage alle aspekter af service og rengøring:

  • Daglig ejendomsservice i abonnement
  • Daglig rengøring I abonnement
  • Trappevask
  • Rengøring efter håndværkere
  • Rengøring efter skade, også vandskade
  • Rengøring efter udflytning af domiciler
  • Tæpperens
  • Hovedrengøring
  • Opskuring af gulve
  • Oliering af trægulve
  • Polish-behandling af gulve
  • Vinduespolering
  • Linned-service
  • Levering af papirvarer
  • Måtteservice​

Alt dette bevirker, at vores kunder ikke behøver at bruge tid og ressourcer på mange forskellige

leverandører. Totalløsning er en ideel løsning for firmaer, der har behov for, at de mange aspekter af service og rengøring bliver varetaget af ét og samme firma med kompetente, veluddannede og stabile folk.

10 fordele ved at benytte Full Service 2000:

  1. Vi sikrer godt og langt partnerskab.
  2. Vi sikrer stabile medarbejdere
  3. Vi tilbyder totalløsninger
  4. Vi sikrer fleksibilitet
  5. Vi yder lav kontraktbinding (4 måneder)
  6. Vi udbedrer en evt. reklamation samme dag vi modtager den
  7. Vi benytter svanemærkede rengøringsprodukter
  8. Vi udarbejder kvalitetsrapport minimum 1 gang om måneden i samråd med kunden
  9. Vi følger et dokumenteret og højt kvalitetsniveau
  10. Vi holder, hvad vi lover.​

FS2000 Housing

Himmelev Bygade 53

4000 Roskilde

CVR: ​12577532

Telefontider

Mandag-fredag: 10.00-15.00

Tlf.: 46 32 58 00